Söndag den första mars tvåtusennio.

För tillfället känns det som atmosvären inom mig är trevlig. Jag känner mig
nöjd med mig själv och livet leker lite sodär mysigt. Även om atmosvären runt
mig kankse inte är den bästa, nästan alla kompisar bråkar och jag hamnar
lite i mitten. Alla har liksom valt "sida" förutom jag. Jag gillar alla lika mycket
och vill helst att alla bara ska vara vänner. Som när man var liten.

Men iallafall, det är inget jag kan lösa genom ett svep med någon slags
magisk pinne. Jag ställer mig lite utanför allt. Får se hur det blir när skolan
börjar imorgon bara.








Dagen har varit en sådan där perfekt söndag iallafall. Jag och Emma har
haft en ganska lång fika på string. Det var trevligt.



Imorgon börjar skolan. Det känns lite tungt och tråkigt. Men jag kan ju
trösta mig själv med att jag allafall haft ett ganska skönt lov med
båda lite vila och aktiviteter med mina trevliga vänner.

Hoppas alla haft en bra dag.

/Hedda


Tankar:
Postat av: I Z Z A

Vad har hant nu da? :(

Varfor brakar alla? :/ haha brakar lat lite kul xD



bajsa pa att du e snyggast :D

Saknar efter dig oerhort mycket :o <3333

SES SNART!!!!! LOVE U <333

2009-03-02 @ 16:08:27
URL: http://izzzas.blogg.se/
Postat av: Mini

söt hedda, söt emelie!

Fika med mig någon gång :D

2009-03-02 @ 19:11:40
URL: http://mimign.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jo, det var trevligt! :>

Puss på sötaste!!! :*

2009-03-02 @ 20:30:13
URL: http://mlisback.blogg.se/

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0