JAG ORKAR INTE MED NÅGON RUBRIK

Idag är en sådan här dag då jag är riktigt bitter
och sur. Jag tycks inte orka någonting annat än
att dricka kaffe. Är inne på min fjärde kopp.

Men jag tror att jag är hungrig. Pappa invarderade mitt hem och
 väckte mig kvart i nio och vi gick senare ut för att finna något att
äta. Men på vägen bråkade vi och jag sa hejdå och halvsprang iväg.
Jag tror jag väntade mig att han skulle springa efter men det gjorde han inte.
 Så det vart ingen mat för mig.

Det är vid sådana här tillfällen man saknar Princess som mest.





Hade inte så många bilder på oss på denna dator men titta hur lycklig jag ser
ut på dessa två. Det var länge sedan jag kände mig så. Riktigt lycklig alltså.

Ska träffa kompisar idag, men jag vet inte. Vill inte smitta ner dem med mitt humör.

Edit: Bilden på bloggen var för liten för att man skulle kunna se mitt ansikte.
Men jag log iallafall riktigt äkta.

Tankar:

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0