070309

Goder morgon!

Egentligen undrar jag varför jag har kvar min blogg. Det känns inte längre
som om jag får ut någonting av den. Den börjar liksom bli en sådan där
o-intressant och o-personlig blogg. Men iallafall, den får bli kvar endå,
att radera den är som att radera en bit av mig och jag menar hur smart är
det egentligen? Ja, det beror väl egentligen om det är en bra eller dålig sida av
mig. Men mina dåliga sidor är egentligen inget man heller vill radera, för 
dem visar ju också vem jag är. För jag är ingen barbie, jag är en människa.





Nu ska jag iväg och träffa Bollie, ska bli riktigt kul att se henne. Det var ju
iallfall ca 2 veckor sedan... Jag lovar att jag kommer bli ett spöke
bredvid henne....

/Hedda


Tankar:
Postat av: Mimi

huhuuuu jag känner detsamma med min blogg. Fast jag tycker om din blogg, radera inte!!

Söt-hedda! :*

2009-03-07 @ 16:21:20
URL: http://mimign.blogg.se/
Postat av: Emelie

SV: Ja, längtar tills vi får jessica!! :O

Jo, iofs...

2009-03-07 @ 18:05:51
URL: http://mlisback.blogg.se/

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0