Paranoid och kanske lite galen.

Jag har såhär, på senare dagar börjat bli så jäkligt paranoid.

Det mest paranoida tänker jag inte ens berätta om,
för ni skulle antagligen tro att jag ljög/överdrev och
att jag söker väldigt mycket uppmärksamhet.

Jag kan iallafall säga att det gjorde mig jävligt
rädd och förvirrad
. När jag kom till skolan den dagen
var jag så förvirrad att det kändes som om jag levde i en
bubbla för tillfället. Jag fick också frågan om jag blivit våldtagen.

Men jag kan berätta om saker som ständigt händer mig om
kvällarna
, som ikväll t.ex, då jag gick till badrummet för att
borsta mina tänder, och hörde ett ljud. Jag sa då "mamma?"
Men fick inget svar, då vart jag så rädd att jag genast sprang in
i mitt rum. Så inatt sov jag med oborstade tänder. Usch.

Sådant händer mig varje natt.. (alltså inte att ha oborstade tänder
utan att jag jämt blir rädd för allt)


På återseénde!

/Hedda - The great crazy one!

Tankar:
Postat av: Jii

sv: tack för din kommentar, det var verkligen omtänksamt av dig att skriva så.



<3

2009-01-25 @ 11:32:36
URL: http://outerperfection.blogg.se/
Postat av: Issi

Du bor iallafall inte hos min mamma där saker flyger ner på golvet och dörrar slår igen o allt det där! inte kul. Då är ett litet ljud ingenting :P

2009-01-25 @ 17:30:35
Postat av: Emelie

SV: haha jo kanske det x)

men jag tror att vi två är ganska lika i att vi båda är två alltför tänkande filosofochständigtsökandeefterlycka människor, och då är det ju lätt hänt att våra inlägg blir ganska lika! :*

2009-01-25 @ 19:56:53
URL: http://mlisback.blogg.se/

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0