Första februari tvåtusennio

Okej, nu känner jag någon slags undermedveten kraft till
att blogga. Vad jag ska blogga om vet jag inte riktigt.... än...

Jag kan ju alltid skriva om min otroligt spännande dag som jag idag
upplevt. Ibland tänker jag att "vem vill läsa om vad jag gjort" men kom
sedan på att, jag gillar att läsa om vad folk gjort. Liksom få sig en
inblick i någon annans liv, ur deras perspektiv.

Så, idag har jag suttit hemma och... läst bloggar och... pluggat.
Kan tyckas väldigt tråkigt men det kan samtidigt vara väldigt nödvändigt.
Vaknade även upp och kände mig trött och lite tråkig. Då vart jag lite arg på
mig själv, så jag satte upp håret lite knasigt, just för att motbevisa mig själv om
att jag minsann inte alls var tråkig!  Men jag kom sedan på att det inte var så att
jag kände mig tråkig. Det är själva söndagen i sig själv som är tråkig. Det är som om
gud bestämt sig för att på söndagar ska man minsann ha tråkigt och vara trött och nästan
ha lite ångest, över något man inte vet vad. (Visst Hedda skyll ifrån dig på söndagen du)

Snart ska jag i alla fall ut på en liten promenad med min kära vän sen barndomen,
Emma. Det är så märkligt, vi två har nämligen alltid roligt när vi träffas, vi bor nära
varandra, men endå ses vi så sällan.

Äsch nu ska jag gå.

På återseénde!
/Hedda - I'm not boring. It is just sundays who's boring! (I promiss)

Tankar:

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0