Ett nattinlägg

Det är jobbigt att jämt bli hungrig vid två tiden varje natt nuförtiden. Jag kan värkligen inte sova om jag inte äter vid
den tiden. Mat under dagtid kan jag oftast klara mig utan. Men på natten måste jag ha yoghurt! Eller kardemumma skorpor.  För tillfället är båda slut. Så jag får nöja mig med oskalade morötter. När jag åt det i skolan sa David i klassen  att jag gillar hästar mer än vad som var nyttigt för min hälsa men min lärare sa att morotskal var bra för hår och naglar, jag sa att jag absolut visste den faktan. Men skälet till att jag inte skalar är ju för att jag är lat. Mu.

Iallafall, om två timmar kommer mammas taxi och hon åker iväg till Indien. Där hade hon lite planer om att eventuellt gifta sig. Det känns konstigt. Hon hade inte ens pratat om mig med det, jag fick liksom reda på det genom facebook. Känns ju kul, är det så här det moderna samhället ska se ut? Jag borde vara gladare för mammas skull, men hon ser inte att han är konstig. Han blir svartsjuk över minsta grej. och då menar jag verkligen minsta. Mammas killkompis hade t.ex grattat henne på facebook för att hon skulle gifta sig, och han vart svartsjuk som fan. Om man ska gifta sig, borde man inte vara säkra på varandra då? Jag menar han värkar ju inte lita på mamma.
Men det är väl kul att mamma är lycklig endå. Trots att hon är för kär för att se vissa saker.

Imorgon ska jag kanske iallafall se Parken. Om pappa slutar leka idiot. Jag kan inte sova i mammas tomma lägenhet som ligger ca 500 meter ifrån kafe 44 där de spelar.  Istället säger han att han ska komma och möta mig där utanför, och sedan ska vi gå till hans jobb (han jobbar natt) och så ska jag sova där. Så o-nödigt, och tråkigt.
Det är slut mellan pappa och hans tjej, vilket man direkt märker av. Pappa är så mycket snällare när han har en tjej.

På återseénde!
/Hedda

Tankar:
Postat av: Mimi

tycker att det är jättekonstigt att din mamma bestämmer sånt där utan att berätta det för dig. skulle bli så jävla svinsur om min mamma gjorde det :/



Men! vi får vara optimister här. Detta kanske betyder att vi faAAKTISKT får lägenheten om 3½ år !!! OCH TÄNK VAD KUL DET KOMMER BLI wahahahah

(INGA BLÅA ORMAR I LÄGENHETEN, ISSI)

2009-02-27 @ 09:56:17
URL: http://mimign.blogg.se/
Postat av: I Z Z A

haha, har planeras det grejjer :P lagenheter och ormar. xD

gud va jobbigt att ha en kille som blir svartsjuk for minsta lilla. aja bara hon ar lycklig da sa blir de bra. synd att hon inte snacka med dig forst om giftemal :(

Vilka spelar pa Kafe 44? :D

bajs va jag saknar efter dig <33



Ska kopa nagot at dig har i vietnam.

Eller finns inget att kopa typ. ar inte riktigt som thailand om man sager sa. men nagot ska jag hitta at dig. :D puss love u bastavan <33

2009-02-27 @ 16:47:36
URL: http://izzzas.blogg.se/
Postat av: Stina

Tycker att det är lite konstigt att hon inte pratar me dig först. Men man får väll hoppas att hon blir lycklig.

Saknar dig vi har inte träffats på hela lovet:( men vi ses i morgon:)puss<333

2009-03-01 @ 20:31:05

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0