Jag är liksom som ett svart och vit rutigt tyg. Någon som vill sy mig till en vacker klännig. Eller spilla lite rosa fär på mig?

Jag är ledsen för svag uppdatering, men det känns aldrig
riktigt som jag har något att säga. För tillfället känns allt bara
liksom, ingenting.

Hade en trevlig dag (eller snarare kväll) med Izabelle igår.
Vi gjorde inte riktigt något speciellt. Bara typ åt lite, åkte lite
tunnelbana. Fotograferade och hoppade runt lite i någon slags
grotta/tunnelbanestation. Sen åkte vi lite mer tunnelbana och åt
lite till. Trevligt var det iallafall. Kanske hon vill logga in någon gång och skänka lite bilder. Kanske.

Men det är märkligt, för jag är antingen väldigt trött och därmed typ tråkig.
Eller så är jag övertrött och lite sådär jobbigt glad, pigg och typ dampig.

Som jag förklarade för Emma och Izabelle, en slags gungbräda där
man liksom faller över hela tiden ifrån en sida till en annan. Jag kan liksom
aldrig vara någonstans i mitten. Det måste vara svart eller vitt, likzoohm.

/H£DD4! - Gungbrädan :D


Tankar:
Postat av: I Z Z A

hahah neej inte dina förklaringar :o hahahaha :D

jah jag hade det också trävligt!! :D <33

DU ÄR BÄST! :D

2009-02-09 @ 21:13:31
URL: http://izzzas.blogg.se/

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0