Den tyngande kraften på ögonlocken är välkommen på nattid. Inte på dagtid.

Min energi har inte riktigt hittat mig än. Den är för tillfället kidnappad av min säng.
På natten när jag ligger i sängen så delger den mig med energi, men sedan,
på morgonen så väljer energin att stanna kvar i sängen. Det är jobbigt. På kvällen
har jag ingen nytta av att vara pigg, även om det är trevligt att ligga och filosofera litegrann
så blir jag så oerhört stressad av att inte kunna sova. Det är ju på dagen i skolan och på
 fritiden som jag behöver vara pigg som mest.

 Idag hade jag tänkt plugga men hittar ständigt på ursäkter till att slippa. Jag orkar inte.
Men igentligen vill jag ju veta saker. Man vill ju inte klassas som en "bimbo" eller "o-smart" osv.
Samtidigt orkar jag nästan aldrig plugga. Jag vill komma längst upp i trapphuset utan att
 behöva gå några trappsteg. Typ.

 På återseénde!

 /Hedda- Latmasken.

Tankar:
Postat av: charlotte

vad är dt bästa med att ha blogg tkr DU? :)

2009-02-02 @ 17:48:12
URL: http://oseriosa.blogg.se/
Postat av: charlotte

jaha okej :)

2009-02-02 @ 20:05:49
URL: http://oseriosa.blogg.se/

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0