Hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad

Kopplade in hård disken och kollade igenom gamla bilder.
Och det var så mycket känslor som kom upp som jag tror länge
varit gömda. Medans de kom upp så földe nästan lite tårar med.
Men då kände jag mig fånig och började skriva här istället.

Men jag såg en tjej. En tjej jag kände igen så mycket, men endå inte.
Något i hennes ögon har förendras och det kändes inte riktigt som jag.
Mer som en lillasyster. Även om jag inte vet hur det känns att ha en sådan.
Men jag såg så.. jag vet inte...söt ut kanske. Nu tar jag aldrig bilder på
mig själv. Jag tycker jämt att jag blir ful. Jag saknar den där tjejen. Jag
var så ung och, brydde mig helt enkelt inte om något.
Jag kände aldrig press och funderade inte så mycket som jag gör nu.

Livet lekte helt enkelt. Jag var ung och ganska dum.

Nu är jag äldre och förnuftigare. Kanske.

Tankar:
Postat av: Mini

Det är samma för mig! Tycker det är jättejobbigt att ta bilder på mig själv nu. Aldrig förut! Kanske för att man kände sig fin när alla kommenterade på bdb att man var söt osv. Det är inte riktigt samma sak längre. Alla har blivit så dryga och ska vara så himla mogna jämt, även en själv. uh. Rycktes med lite av inlägget bara, för jag känner samma.

2009-02-05 @ 15:52:09
URL: http://mimign.blogg.se/
Postat av: Issi

Du är ju fortfarande ung! Du är fortfarande söt. bara att man måste insee. har vart där själv. kolla dig i spegeln och tänk på dom bra sakerna hos dig, din persolighet och ditt utseende och inte på dom dåliga!<3

2009-02-05 @ 16:55:54
Postat av: Kossanskatt /becca

men sådär är de för mig med ;O men jag har fått tillbaka mitt självförtroende lite, typ.

men du och jag ska ha en galen dag och bara ta bilder på varndra och lägga upp :D<333

2009-02-07 @ 14:08:48
URL: http://kossanskatt.blogg.se/

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0