Mando Diao!!

Jag måste bara berätta för alla er, mina fina läsare, om vilken perfekt present jag fick av mina
ennu perfektare vänner, denna fina och soliga torsdag. Allting började med att jag fick ett jätte fint kort, med
Bamse och sin dunder honung, På bakstidan stod det, på ett ungefär, så här:

"Grattis!
(byxmyndiga människa)

Vi ska bjuda till
E (överstruket) M D

/ S.M.B"


Först försod jag ingenting, sen slog det mig, plötsligt, som en uppenbarelse, en riktigt fin en,
som om Bamse hoppat ut genom kortet och hält all sin dunder honung över mig.

MD = Mando Diao

Nej det kan väl inte vara... jo det måste det....
När jag fått det bekräftat var det som om jag inte kunde sluta le! Jag älskar er!!!!!
Stina, Emma och Bollie!



Föresten måste jag säga förlåt ennu en gång för vad jag gjorde idag. Det blev så fel alltihop, och jag är
alldeles för konflikträdd vilket får mig att göra dumma saker. För hoppningsvis har jag lärt mig någonting av detta...

Jag vill också, när jag håller på att tacka och sodär, tacka Issi för godisägget och Linniz för pärlorna.
Mina vänner känner mig så bra, Bra musik, godis och pyssel är ju liksom nästan lika med Hedda!

På återseénde!

/Hedda






Tankar:
Postat av: I Z Z A

hehe aw! kul att du gillade presenten!! :D <3

visst har jag bra "fanasti"? :D hahaah.

aw.. visst var det fel det du gjorde. tycker jag!

men du är så underbar. du märker felet själv. och säger förlåt. det gör mig glad!

Du är min bästa vän, och kommer alltid att vara! :')

Älskar dig fina människa! <3



(OCH MANDO DIAO ÄR BÄST!! :D VI KOMMER HA SÅ KUL!! :D:D:D:D:D)

2009-04-16 @ 21:04:08
URL: http://izzzas.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Tycker dom gjorde fel som ringde din pappa! dom är fan inte dina mammor! Shit asså. DU får väl göra som du vill och jag tog din mobil o sprang vad skulle du göra lixom?

och det är väl roligare att vara ute än att sitta kvar i skolan va fan.



BTW, varse god för godiset godis monster ;D

2009-04-16 @ 22:10:59
URL: http://baraisabellerylin.blogg.se/
Postat av: Emelie

VARSEGOD!!! Jag ville först gå på EMD, men sen så sa Bool och Stisse att det ville inte dom, så det blev bara till att stryka E:t... Fan, jag VET ju att du ÄLSKAR dom!!! :'< Men men! Mando Diao är ju inte heller helt fel, dom är nästan lika bra. Nästan.

Pussi pussi fucking paki-bastard, du äger!!! <3

2009-04-17 @ 20:45:21
URL: http://mlisback.blogg.se/

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0