trött kropp men pigg själ?

Som en bubblande kraft inom mej som bara vill explodera och
Rinna över.


om det är den jätte snabba cyckelturen hem och lyssnandet av
Håkan Hellström "ramlar"
Håret som fladdrar av farten och och känslan av att
det går fortare och fortare. Tills allt bakom mej blir
lite suddigt. Så snabbt går det.

Den 28/10 kommer min bubblande kraft få bubbla över
för då ska jag hoppa, skratta, kanske gråta en skvätt och vara så
lycklig som man ungefär kan vara under ett par timmar.

förtydling:

Den 28/10 ska jag på Håkan Hellström.

Jag är jätte glad. Men endå inte.
Min kropp är trött och jag har lite lust att lägga mej på marken och sova, men endå vill jag
hoppa runtruntrunt och sjunga högt.
Äsch, jag är lite skum.

Tankar:

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0