Så var det slut.

Mitt Prao omdöme:

"Hej :-
Hedda varit Mycke duktig Sköter
jobb jätta bra . städa blocka unden utan
och fråga henna jatt duktig hon komme och
få jobb snabb i framtid Kan förstår snabb
Vad man fråga henne varit mycke duktig."


Nu är praon slut. Det har varit trevligt. Anna är duktig på svenska (som ni ser här över),
Och jag, har fått ungefär en liter med typ världens godaste glass. Det tyckte jag var en fin 
"Hejdå present". Chefen skulle nog inte bli glad om han fick veta det.

Jag gillar inte chefen. Han är en sur gubbe med mustach. Dom andra på cafét gillar jag.
Förutom en som inte snackar svenska, För han är så lat och försöker alltid att få mej och
Fanni att göra hans sysslor, så att han kan få sitta och äta mackor under hela hans pass.
Rami är ganska rolig, och man glömmer inte när han kastade en citron i mitt huvud.
Anna kan ibland vara lite jobbig, men snäll också. Redan från första dagen har hon kallat mej gumman.

Sergo är serious. Han kan skämta. Men han är alltid serious. Väldigt snabba reflexer
har han också när man kör nån lek där man slår på händerna så går det inte att vinna över honom!
Sen har vi Alex, Han tycker jag är lite cool. Han är bög och dricker en massa saft. hans hår är också väldigt fint.

.....korv

Tankar:

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0