Vi ses om tre veckor.

Kom precis hem ifrån att vinkat av mamma vid
centralen.
Och jag undrar, om jag sett väldigt gammal ut idag.
En försäljare kom nämligen fram till mig och frågade en massa
frågor och sa tillsist - Är du över arton, föresten?
Som om man skulle tvivla på det. Och senare, ennu
skummare. Kom en man i 20 års ålderna och ville
hjälpa mig med min väska. Senare kom han och
vinkade en massa åt mig. Och när jag satte mig på
tåget, satte han sig brevid. Han snackade en massa
och sa tillslut -ska vi åka bil tillsammans?
Ja, iallafall.

Jag råkade komma in på en tåg station när
jag skulle till pendeltågstationen och där stod den ;
10.10 mot Göteborg C. Åh, vad jag ville kliva på.

Och jag tror, att min pappa aldrig vart det där
man kallar vuxen. Han har alldeles nyss,
t.ex köpt 2 radiostyrda bilar. Fast det är
kul vi körde precis runt hela huset med dom,
Jag vann. :>

Tankar:
Postat av: Emelie

Oj, jag UNDRAR vad som hade hänt om ni hade åkt bil tilsammans xD

2008-10-26 @ 12:35:01
URL: http://jippihippi.blogg.se/
Postat av: Hedda

eh ah, fast han var snäll, han kanske ville ha en vän ;>

2008-10-26 @ 14:46:43
Postat av: Mimmi

Tant Hedda, hmmm.. betyder detta att du altid kommer ha bullar och kakor hemma hos dig hädanefter?

Hur blire med partyt på fredag, förresten?

2008-10-26 @ 16:22:56
Postat av: Issi

RADIOBILAR! :DDD Snälla får jag leka? :D:D:D:D:D

2008-10-26 @ 16:34:44
Postat av: Hedda

M: jag har alltid kakor och bullar hemma,

...

Omg jag är en tant.

Men asså det vilar på issis pappas axlar, å jag vill inte fixa självv.



I: Jo, det får duu <: <: <33

2008-10-26 @ 16:38:54

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0