Mitt sår luktar lite tvål.

Jag sitter ner. På en stol, det är varmt, varmt, jättevarmt.
Och jag, käkar godis.

Idag har jag varit med stina. Det har varit trevlanz.
Vi har köpt godis som vi sedan suttit och
ätit i parken.
Vi har även promenerat runt lite i staden.
Jag kom på att tänka på hur vackert allt är runt
fyra tiden.
Hur solen börjar att gå ner och allt bara är
i sån fin stämning. Lite fin musik gör det hela
inte sämre heller.

Idag har jag praoat, som jag gjorde igår, och
hela förra veckan.
Jag praoar på ett café vid namn
Namigoon. Det är lite fint, och mycket bättre en skolan.
Även om jag ibland kan bli lite irreterade på dom,
som blir irreterade på mej, för att jag inte vet var deras
himlans tomater (eller liknande) ligger.
Fast många där är muchos trevliga, och jag
skrattar en massa.

Mitt sår från cyckel "olyckan" är fint.
Som en stor flod, som luktar tvål.

Tankar:

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0