kanelbullens dag.

Jag kom på att jag inte ätit något annat än muffins, kanebullar och godis på 31 timmar och
den måltiden var en macka, så jag gick och värmde upp ett paket nudlar.
Jag orkade ungefär 4 tuggor.
Jag kom också och tänka på hur ofta det blir så.
Liksom som om man bara inte orkar laga mat om man inte blir serverad,
eller  först orkar man inte laga mat sen blir man tröttare men hungrig fast
man blir så trött av att inte ätit nått så man orkar inte laga, man får också nått
slags illamående så man vill inte äta heller. oj, det där vart lite invecklat.
Men bäst är nog att laga innan man hunnit blivit trött, och...
Aja nog om det.

I natt sov ett par mongoz, vid namn Linniz och issi över hos mej.
Vi bunkrade upp oss med Godis, Chips och läsk.
Sen, flyttade vi in i min lilla stuga där la vi oss under ett täcke och kollade på
film. Vi såg Narnia, vilken är en väldigt seriös film men vi
la in lite " you bring me sexy back, yeah" så den vart
ganska rolig, även om man nästan börjar gråta när
lejonet dör på stenbordet.

Dagen efter vaknade jag över att Linniz stog och klagade över
sin rygg som tydligen gjorde jätte ont. Vi gick sen in och åt
kanebullar till frukost innan linniz åkte iväg på någon slags släktträff.

Då, satte jag och issi på oss bak-förkläderna för att baka cupcakes.
Det vart lite failat fast den första man åt var god, men åt man
fler mådde man lite illa. Toppingen vart inte heller så fin.
MEN mysigt var det att sitta och äta dom och dricka saft på taket.

Tack
och
Hej
Leverpastej.

Tankar:
Postat av: Issi

Fettish mysigt vi hade :D

Våra cupcakes blev... lite... fail :P

HUHIHIHI

2008-10-04 @ 20:35:34

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0