Och jag som gör många snesteg...

Är det bara jag, eller är det väldigt mysigt att diska?
Med lite fin musik, som man sjunger med i lite smått.
Hur man kopplar bort tankarna,  drömmer sig bort.


Well, i think its just me.

Jag älskar mammas soppa, den är sodär gott stark.
Och sen med mina pankakor, är det svårt att toppa.
(för er som inte vet så har jag skills i att laga pankakor)

På söndag åker min mamma till Indien =
1. Hon blir borta i tre veckor.
2. Jag kommer bo hos pappa i tre veckor.
Min pappa ska ta halva barnbidraget,
och sen om jag sköter mig, får jag tillbaks det. Orka det.
Tur att min mamma är tillräkligt inteligent för att lista ut att jag
behöver mina pengar, så ett halvt barnbidrag kommer jag alltid att
ha iallafall. Jag orkar inte heller, att jag får straff för alla fel jag gör,
varenda litet snesteg, ska jag minsan straffas för.

Jag antar att jag förkänar det.

Tankar:

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0