Men mållista låter mycket bättre än måstelista!

Idag har jag studiedag. Skönt.
Men jag har en massa läxor som jag borde göra.
Istället sitter jag här, och skriver, och lyssnar på musik,
och chattar. Med en svag huvudvärk som känns där bak.
Med en trötthet som tyks hänga i hela ansiktet.
Så jag brygger kaffe, och tar en huvudvärkstablett.

Jag är smart.

Men jag tror jag ska göra en mållista,
en mållista med saker jag borde göra.

1. Plugga inför Spanska prov, fredag.
2. Göra matteläxan, klar tills fredag
3. Göra något ruligt.

Okej, det kanske inte var så mycket.
Men det finns annat jag också borde göra,
fast med det har jag hela höstlovet och
snacketisnacketisnack!

bajs
hejdå

Tankar:

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0