Lars Eriksson <3

Idag var en bra dag. Idag var en oerhört bra dag.
Det började med en vanlig tråkig skoldag, som var
sodär seg som bara en vanlig tråkig skoldag kan vara.

Men sen iallafall..
var jag  och  Bollie och handlade, och plötsligt när vi var
inne på Weekday och kollade lite kläder, då såg vi Lars Eriksson.
.. och Johan Palm (från idol för er som inte vet)
Hjärtat, det slog ett litet extra slag och jag fick ögonkontakt.
Senare när vi kom ut från Weekday gick vi fram till dom, och
vi båda sa att han var skit bra. Sen vi en kram, av både honom
och Johan.

Jag är lycklig.
JAG ÄR LYCKLIG SOM FAAAAAN!!11ettett
Älskar lars, han är så finast!

Tankar:
Postat av: izza

haha Tacka mig som va så mooooodig som gick fram och snacka :D

ÅHH!! LArs!!!!!! ÄLSKAAAAAAAAAR HAN! BÄSTAA <33333

2008-10-20 @ 21:59:50
Postat av: Mimmiadhd

BAJSBAJSBAJSSS HATAR ER JU LAAARSSS ÄÄWÄWÄWÄWÄWÄWÄWÄWÄ <////////////////////3

2008-10-21 @ 20:40:48
URL: http://isaidsitdog.blogg.se/

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0