Kanske inte.

Det blir typ ingen Håkan.
Om jag inte köper av någon Turk på blocket.
-igen.
ahahaha höhöh
:D :) :( :'(  *snyft*snyft* *cutt*cutt*

Jag har mejlat nån Ingeborg.
Haha Ingeborg, jävla fingerborg.

Jag har nackspärr och väntar på att Boll ska komma
hem. Jag äter godis, för ovanlighetens skull. ehehe.
Men jag har lågt blodtryck, och måste äta godis för
annars, äh svimmar jag eller nått.
(ITS TRUE, IT REALLY IS)

Jag känner att det här inlägget vart väldigt osäriöst.

Tankar:
Postat av: Mimmi

så typiskt dig att köpa biljetter av turkar DD8





btw, jag har länkat din blogg på min blogg!

2008-10-09 @ 17:41:21
URL: http://isaidsitdog.blogg.se/
Postat av: Andrea

låtlistan är ändå ganska trist. varken ramlar eller nu kan du få mig så lätt. men sämst att missa håkan ändå! :(

2008-10-09 @ 19:07:56

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0