It makes me sick

Som elaka bin som irreterat snurrar runt huvudet.
Som en band spelare inställt på "repeat" med
enda skillnaden att det inte finns någon off knapp.
Det där tjatet, det där Jävla tjatet.

"Varför gör du inte dina läxor"
"Varför sköter du dig inte"
VARFÖRVARFÖRVARFÖR

Blir tokig!! Okej, jag kanske inte är sodär
jävla perfekt. Jag kanske inte är lika duktig
som alla andra. Men, jag försöker faktist.
Jag försöker, att vara duktig, hänga med.
Jag försöker, minnas, att mata mina djur,
mina fiskar, min katt. Att göra mina läxor.

Förlåt för att jag misslyckas.

Tankar:
Postat av: Issi

hatar när föräldrar blir så! mina är exakt likadana!!!

2008-10-24 @ 21:25:30
Postat av: Hedda

Asså dom är nog al the same :o

2008-10-24 @ 21:33:06
URL: http://barahedds.blogg.se/
Postat av: Emelie

Stackare :'( <33

mina e typ tvärtom! Dom bah "a men så länge du gör ditt bästa så är det bra... känn ingen press", typ. Det e rätt skönt. Skulle tycka det va asjobbigt o ha föräldrar som tjatade på mig. :(

2008-10-25 @ 18:27:30

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0