En lycklig Vision.

Och jag är
fri, fri, fri. Ja, jag är nästan lika fri som en fågel.
Det är höstlov nu, och det är trevligt, Det är väldigt
trevligt. Jag har bestämt mig för ett höstlov med mycket
vila, men även att göra roliga och intressanta saker,
med roliga och intressanta människor. Fint.

Om någon vill göra något, är det bara att slinka
in med en kommentar. Godtar alla, bara ni har
2 armar och 2 ben, och är det där man kallar
människa.
 
Men mitt största problem just nu är att bli kompis
med den där tjejen på andra sidan spegeln. För
jag vill, jag försöker.

Tankar:
Postat av: Emelie

Ja, hon är jävligt svår att tycka om. Men om man säger åt na på skarpen så kanske hon ger med sig! :/

2008-10-25 @ 18:29:17
Postat av: Hedda

Jo, fast jag har gjort det hon gör inte som man säger åt henne D: får väl försöka igen ;D <3

2008-10-25 @ 18:49:54
Postat av: Issi

VI GÖRA NÅGOT! Jag tycker du är fiiin! om det är det du menar med tjejen på andra sidan spegel grejen :P

2008-10-26 @ 16:37:07
Postat av: Hedda

yey :D när?

tack, betyder mycket att du tycker det, du är så fin! :*

2008-10-26 @ 16:44:17

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0