En känsla som gärna får sitta kvar en stund.

Har länge nu legat och försökt sova. Medans jag lyssnat på musik tänkt
en massa. Tänkt på hur jag skulle reagera i olika situationer,och hur
jag skulle kunna reagera. Det var roligt. Jag kan ha det bra med mig
själv. Jag trivs med att vara med mig själv. Ja, jag tror tom jag
trivs med mig själv. Den där tjejen på andra sidan spegeln,
hon kanske inte är så tokig hon. Visst, jag är inte perfekt.
Men orka var miss perfekt. En människa måste få göra fel,
vara lite fel, och inte alltid må så bra, för att sedan kunna vara
riktigt glad och må riktigt bra, och på det viset, sprida lycka.
Den här kvällen, har varit en bra kväll, även fast jag var alldeles
själv. Det kanske var det som gjorde kvällen bra, vem vet.

Nej nu måste jag sova.

Tankar:

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0