Halloween griiiisen

Skrev precis ett väldigt gnälligt inlägg om hur jag
saknar min mamma och för tillfället hatar min pappa.
Och hur jag satt och grät som en liten 5:åring
Delete är min bästa vän.

Nu sitter jag och skrattar så jag gråter åt Lars framträdande
som jag missade i fredags men nu kollade på tv4:as hemsida.
Lars är den roligaste som finns typ!!!11
Det är så lite som kan få en ifrån att vara så ledsen att man börjar gråta som en gris
åt en liten pojke som behövde ge hela sin veckopeng för att få tuggummi till
att skratta åt minsta ting.

Och jag har städat hela huset och sopat och hela paketet!
Om min pappa hittar något fel nu, då, då, borde han fan
få nobellpris. Han sa innan han gick att jag får dator
förbud hela veckan om huset inte såg exakt ut som i fredags morse.
Jag har bestämt mig för att sluta tycka så himla synd om mig hela tiden.
Liksom snälla, skärp dig, HEDDA SKÄRP DIG!!
Gör det bästa av situationer, jag ska bli kompis med pappa också. hihi

Sen vill jag ju tillägga att jag haft en massa fint folk här också.
Vi har kollat på olika skräck filmer och ätit en massa.
Trevligt, om man frågar mig.
Och jag ska vara tillräckligt trevlig för att önska alla en
glad Halloween (eller vad man nu säger)

Tankar:
Postat av: Mimi

Yeeaaaahhh, det var fett mysigt!<3

2008-11-01 @ 23:54:06
URL: http://isaidsitdog.blogg.se/
Postat av: Izza

yeey. älskar din bloggg :D

vi hade det bäst :') <33

2008-11-03 @ 15:04:48
Postat av: Hedda

I: bugar och bockar å hela paketet! :* <33

I+M: mihiii jaoo <33

2008-11-05 @ 21:53:07

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0