Äntligen, är jag tillbaks.

Och nu är mitt data förbud slut så blogg upptaterande
kommer flöda på som nigarafallet, ungefär.

Men min vecka har väl inte varit den mest intressanta
förutom ett uvecklingssamtal med en mentor som
satt och maserade sin tinning och värkade almänt
stressad. Men ställde svåra frågor som jag inte
riktigt fattade, och mest skrattade bort. Sen ska man
bli mer "jämn" och jobba som jag tydligen kan, ibland.

Men det roligaste i det här kapitlet om mitt liv var väl
Emmas fest, som ni kanske förstår var, rolig.
Och jag gjorde ett ganska misslyckat försök med
att ha lockigt hår eftersom man skulle se lite extra
"uppklädd" ut.

Och sen det mörkaste i kapitlet: Lars åkte ur idol. mwaah.

Tankar:
Postat av: Andrea

Jag tycker att det var bra att Lars åkte ut. Han gjorde ju ändå bara bort sig och ville inte ens vinna. Tycker att han ska satsa på nåt bättre än idol.

2008-11-08 @ 21:54:00
Postat av: Hedda

A:Jag tycker inte han gjorde bort sig, han var bäst :<

och jag vill inte heller att han skulle vinna, då skulle han bara bli bunden till idols konstiga kontrakt och sjunga deras konstiga låtar, han kommer ju endå få ett skivkontrakt. Men jag kommer sakna att se honom varje fredag, han var ju den bästa, verkligen.

2008-11-08 @ 22:09:36
Postat av: Emelie

Haha va ni skrek när han åkte ut! xD

Ditt hår blev fint ändå! >< <3

2008-11-10 @ 18:35:17
URL: http://jippihippi.blogg.se/

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0