Och det är bara så det är. Dot, end.

Såg hur snön föll ner imorse.
Den föll långt ifrån himmlen, landade på marken bland
de andra snöflingorna och vart, slask. Kul.
Det ska vara snö, eller så ska det inte vara någonting alls!!!1

Shila ligger här brevid mig, och ömt stryker jag henne
över ryggen. Hon är en sån otroligt fin katt. Min första katt,
eller iallafall den första katten jag minns att jag fick.
Hon är bara så speciell, så fin, och smart. Varför hon är smart
kan jag inte riktigt förklara. Hon bara är det, och man märker det.
Något som jag också gillar med henne, är att hon gillar mig.
Ja, hon gillar nästan bara mig, eller iallafall gillar hon mig mest. Och det är, som
om hon bara gillar vissa av mina vänner, inte alla. Hon är ingen dum bimbo som är
hur lättflörtad som helst, nej, inte min Shila.

Tankar:

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0