Nu måste jag hitta en vinterjacka dock.

Lycka!
Ja, lycka var kännslan som drabbade mig när
jag i morse 11.10 tittade ut egenom fönstret och
såg staden vara belagd med ett lagom tjockt lager
av snö. Även fast jag tänkte efter och undrade om jag
borde vara lycklig av snön som fallit med tanke på kylan
som den innebär så fortsätte lyckan att hålla ett stadigt
tag om mig. Jag som har börjat blivit lite mörkrädd så här
på senare dagar. Nu kommer snön och ljusar upp. Äntligen!
Sen kunde jag så klart inte låta bli att öppna fönstret och
sträcka ut handen och fylla den med snö. Det var kramsnö!

Snön får en ju också att börja tänka på julen, såklart.
Och det är bara 32 dagar kvar om jag räknat rätt.

Tankar:
Postat av: Izza

hah. jag vart typ chockad när det var en massa snö ute. vet inte om jag ska va glad elr ledsen.

Men mysigare med mycket snö en lite äcklig lera och slask.. :P

2008-11-22 @ 11:58:25
Postat av: Emelie

SNÖ!!! :D



Men nu är den borta... :(

2008-11-28 @ 19:29:15
URL: http://jippihippi.blogg.se/

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0