Irretrande, helt enkelt.

Jag har haft min cykel stående ute i ungfär 5 dagar och någon
unge har redan punkterat båd mitt framhjul och bakhjul. Kul, väldigt.
Jag menar, har man ingen bättre för sig eller snarare har man inget liv,
så man måste förstöra andras?

Men eftersom jag själv är ungdom vill jag inte skylla på dagens ungdom, istället
skyller jag på vuxna, som inte skaffar fler ställen där ungdommar gratis kan hänga,
så dom slipper göra hål på folks cykeldäck för att inte dö av tristness.


Tankar:
Postat av: Loo - veckansblogg ?

haft en bra dag?

2008-11-05 @ 21:41:02
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Hedda

Förlåt Loo men du är lika med poo

nemen jag praktist taget hatar sådan slags reklam.

Man får gärna kommentera för att göra reklam för sin blogg men skriv isf något vettigt!

2008-11-09 @ 15:50:42

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0