Varma tårar som bränner mot en trotsig tonåring ögonlock.

"Om mina döttrar hade varit som dig hade jag tagit livet av mig"

Man tar bara åt sig åt saker man vet stämmer. Saker man vet
att det ligger lite sanning i trots att man inte erkänner det
för sig själv.

Ja, jag vet att jag är jobbig. Men jag har inte erkännigt det,
och jag hade inte tänkt göra det heller. Jag hade tänkt skylla på att
det ligger i en fjortonårings natur, vilket fakist stämmer. Och sen
hade jag tänkt skylla på att folk förut sa att jag var "för snäll".

Jag vet inte varför jag är som jag är, jag bara är så, och jag
tänker fortsätta vara så hur mycket folk än klagar. Jag bryr mig
inte om er, jag bryr mig värkligen inte om er (vem försöker
jag övertala, mig själv?)

Jag vill blunda för hur saker egentligen är. Jag vill inte veta.
så snälla berätta inte.

Tankar:

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0