Ennu ett inlägg om nyårslöften.

Okej, så var det ju det här med nyårslöften, jag ursäktar
att detta blir det tredje inlägget om just detta, men jag
anser faktiskt att detta är tämligen viktigt för mig.

Jag tänker nu skriva upp dem, och ni, mina kära vänner,
är vittnen till detta!

1. Sluta vela, börja leva!
Som inlägget en trappa ner.
2. Göra ALLA läxor!
För så jävla svårt kan det väl inte vara?
3. Ge folk, mina vänner speciellt fler komplimanger!
Det kommer antagligen få både mig och männsikorna runt
mig att må bättre?
4. Göra någon form av träning minst 2 gånger i veckan!
Fick boxning i julklapp (haha) så en dag är redan avklarad
och dag två av träning borde jag faktiskt klara, ett simpass eller
promenad tillexempel är väl bara trevlig. Fittness, here I come?


Så jag önskar er alla ett väldigt grått nytt hår, puss på det?




Tankar:
Postat av: Emelie

SV: taack :D <3

2008-12-31 @ 17:37:19
URL: http://jippihippi.blogg.se/

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0