Jag längtar tills 2009

Jag har kommit på ett väldigt bra nyårslöfte. Ett nyårslöfte
som förhoppningsvis gör en liten vändning på mitt liv.
Och det lyder:
"Jag ska sluta vela på saker hela tiden, och istället
börja leva lite mera"

Alltså att man slutar tänka lite grann. Sen också att jag ska
försöka ta tag i mitt liv. Har jag tråkigt ska jag ringa
en kompis istället för att sitta och ruttna bort framför en dator,
iklädd endast linne, trosor och fettigt hår. Sluta sitta där, tills
mossan börjar växa på mig och tills det enda som finns kvar av mig
blir lite sand som min fader kommer och sopar upp. Sedan slänger
han ut det på våran tomt och katten min går ut och bajsar på den där sanden.
Visst, det kan vara skönt att ha sådana dagar ibland, men endå till lagom mängd.
Sen också om jag vet att en läxa ligger i hallen, så är det väl inte så jävla
svårt att gå och göra den.
Som sagt, sluta vela, börja leva!

klockan är nu 17.05 och idag har jag.. ätit flingor och... suttit vid datorn.

Liksom, toppen Hedda! värkligen, absolut, INTE!

På återseénde!
/Hedda - The not so great one (men vi kanske kan låtsas endå?)

Tankar:
Postat av: Emelie

SV: Ja det ska jag fan göra nästa gång!!! MOHAHAHAHAAA stackars lilla Markus, jag säger bara STACKARS LILLE MARKUS!!!!

2008-12-30 @ 13:10:15
URL: http://jippihippi.blogg.se/

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0