Till Mimmi.



And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

Tankar:
Postat av: IZZA

älskar den låten. :*

åh, mimmi gmn! hon måste värkligen kämpa! Tänka på allt bra och fokusera. Hon klarar det här det vet jag. Hon är stark! <3

2008-12-17 @ 23:11:42
URL: http://izzzas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Älskar låten!!!

Men jag tror hon klarar det! Man får fokusera på det positiva i livet och hitta meningen med att leva det igen <3

2008-12-19 @ 21:01:08
URL: http://jippihippi.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jo, jag saknar dom också faktiskt. I början av skolåret var jag så himla pepp på att diskutera allt som hände i mitt liv, om lagar och samhället. Men när jag blev aningen skoltrött var inte diskussioner i bloggen första prioritet. Men nu ska jag försöka bättre mig, det kan jag lova! :) Kul att du gillar dom!



Jag tycker att det kan vara aningen äckligt med helsyskon som blivit uppfostrade och levt tillsammans. Däremot ser jag syskon som inte vetat om varandra/inte levt tillsammans som barn och inte blivit uppfostrade tillsammans som en helt okej grej. Jag menar, har man aldrig träffat sitt syskon är det ju som att träffa en helt ny människa.



Så som det ser ut nu (enligt dokumentären) så placeras barnen hos fosterfamiljer. Däremot skulle man kanske kunna adoptera ett barn, så att man säkert (nästan) vet att man får ett friskt barn. Dock finns det kanske inte så många länder som vill att syskon ska adoptera. Jag menar, i Sverige är det ju tillåtet för homosexuella par att adoptera, men inget annat land tycker att det är okej och därför går det ju inte runt.



Ha det bra! :)

2008-12-23 @ 17:00:15
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Mimmi

puss hedda ♥♥

2008-12-27 @ 01:01:09
URL: http://isaidsitdog.blogg.se/

Skriv din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0